Nii hea oli olla. Pärast veest väljatulekut ja asjade kokkupanekut olin veel tükk aega mere ääres kaldal, kallistasin üht puud ja ajasin Taavi ja Ahtoga juttu. Pärast käisin kiirelt saunast läbi ja sõitsin koju. Nii hea oli olla ehki masu tõttu juhtus vist esimest korda elus selline asi, et ma ei joonud õlut pärast surfi. Ikkagi nii hea oli olla.
Hommikul oli isegi tööle sõites ikka veel nii hea tunne sees. Siis tegin arvuti lahti, lugesin Penny päeviku läbi ja masendus tuli hinge. Kas tõesti nägin unes seda 4 tundi kestnud päikeses sillerdavaid laineliine, millel veivata sai peaaegu lõpmatuseni, kuni kallas või lohemees sind peatas? Ideaalset nurka hüppamiseks, trampliine mis kohati väga kõrgele viisid, ole ainult mees ja julge kosmosesse kihutada! Isegi kiteinimesed ei seganud eriti. Ja sõita sai kogu ranna ulatuses. Alguses oli ees muidugi tuuleauk ja keskel suht puhanguline aga mida edasi päev läks seda paremaks konditsioon muutus. Tõsi ta on, et kõige mõnusam oli siis kui Taavi juba peal oli aga Pennyt veel kuskil näha ei olnud. Siis sõitsime seal alumises (Tallinna poolses) rannas ja lihtsalt nii mõnus oli, karjusin issand jumal kui heaa. Pärast sõitsin keskmises osas ja hiljem kui tuul oli jõudnud juba ka ette randa settidena ilmuvaid liine tuua, mõnulesin seal. Päike küll oli selleks ajaks juba kadunud.
Aga kui see kõik unes oli, kuidas siis seletada ville kätel ja isegi varvaste! vahel??? Miks mu käed ulatavad maani nagu neandertaallasel ja kogu keha on kui taignarulliga läbi klopitud? Mis paha nalja on minuga öösel tehtud?
Aga kui see siiski unes ei juhtunud, siis ma tahaks sulle Penny küll öelda, et viimane aeg on sõitma õppida. Kui glissi ei saa tuleb kas a) võtta alla b) võtta suurem puri c) teha mõlemat.
Kui ei leidnud eile Väänas veivamiseks laineliine, siis tuleks hetkeks tulla kaldale ja vaadata kus ja kuidas need liinid tekivad. Minu soovitus oleks selline, et sõidad merele ja sõidad sellest kohast kus need mürakad või mügarad tavaliselt tekivad veel edasi. Siis varsti tulevad uued massiivid, seal peal teed jibe või pauti ja kui esimesest jääd maha siis teine ja kolmas on tavaliselt isegi konkreetsemad. Ja nüüd püsid kogu aeg selle mügariku kukil või ees ja vaata kogu aeg ringi. Võibolla taga tuleb ilusam, siis kasvõi keerad tuulest välja ja tiksud selle masiivi peale. Ja kui ta nüüd murduma hakkab siis.. Siis sinu kogemustega ja twiniga tegelane saab sealt vabalt 10 cutbacki ja bottomit teha. Ja need esimesed kolm manöövrit on selliselt logohigh lainelt. Tõsi lainelt alla sõites peab päris hästi lauda kontrollima, sest sellise müraka nägu on kergelt chopine aga selle eest tuult on vaja minimaalselt. Edasi läheb laine veidi väiksemaks ent korrapärasemaks. Ja ta ei kuku veel kokku ega muutu liiga vahuseks. Nüüd sõidad kogu aeg lainelt lahkumata ja näo ning terve kehaga laine poole teda "lüpstes" kui võib millegi nii ilusa kohta sellist sõna kasutada. Ja siis kolmas sektsioon kus laine on nii poole meetri või meetrine ja cutbackide vahepeal peab veidi backside kangutama, et vahu seest puhtamaid taskuid üles leida. Aga siin on hea kui purjes ka natuke tuult sees oleks. Siis kiirendad laineservalt alla, bottomi teed täie hooga siledas vees lainest veidi ees ja siis paned PÕMAKI tagasi kasvõi sinna vahumöllu sisse. Twinniga peaks ikka keerama cutbacki otse risti lainega.
Ja alkoholi tarbimist soovitan ka veidi piirata. Ega kui ikka kell 1 öösel alles vein lahti tehakse ei saagi järgmine päev midagi head oodata.
Et seekord siis selline unenägu.